خبرگزاری صدای شهروند

تماس باما

خبرگزاری صدای شهروند یک سازمان رسانه‌ای مستقل است که به منظور پوشش دادن به رویدادها و اخبار مربوط به افغانستان و جهان تأسیس شده است. این خبرگزاری اخبار را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و آنها را با تحلیل و بررسی دقیقی که از سوی خبرنگاران و فعالان این حوزه انجام می‌شود، به صورت روزانه در قالب خبرهایی برای مخاطبان خود منتشر می‌کند.

با در نظر گرفتن اهمیت ارتباط با مخاطبان، خبرگزاری صدای شهروند از طریق صفحه تماس با مخاطبان، به فرصت برای برقراری ارتباط مستقیم با خوانندگان و شنوندگان خود می‌رسد. این صفحه تماس، یکی از مهمترین روابط بین خبرگزاری و مخاطبان است که در آن مخاطبان می‌توانند از طریق تلفن، پیامک، پست الکترونیکی و یا شبکه‌های اجتماعی با خبرگزاری صدای شهروند ارتباط برقرار کنند.

از آنجا که خبرگزاری صدای شهروند به عنوان یک سازمان رسانه‌ای مستقل در حال فعالیت است، اطلاع‌رسانی به مخاطبان به عنوان یکی از وظایف مهم این خبرگزاری در نظر گرفته شده است. بنابراین، هر گونه نظر، پیشنهاد، شکایت و یا سوال از سوی مخاطبان، به‌صورت جدی بررسی شده و در صورت نیاز به پاسخگویی به آن‌ها اقدام خواهد شد.

با استفاده از صفحه تماس با مخاطبان خبرگزاری صدای شهروند، می‌توانید با این خبرگزاری ارتباط برقرار کرده و نظرات، پیشنهادات و سوالات خود

آدرس: سویدن، Stensjögatan 24 LGH 1804 217 65 Malmö

تماس: 0046707758197

فرم تماس باما

 

با پر کردن این فرم نیز می توانید پیام خود را به ما برسانید.